Carcasse de carter d'aluminium pour véhicules à moulage sous pression
Descrizzione di u produttu
Die casting hè un prucessu di fabricazione chì pò pruduce parti metalliche geometricamente cumplessi per l'usu di stampi riutilizzabili, chjamati fustelle.
U prucessu di casting die implica l'usu di un furnace, di metalli, di una macchina di colata, è di fustu.U metallu, tipicamente una lega non ferru, cum'è l'aluminiu o zincu, hè fondu in u
furnace è poi injected in i fusti in a machina die casting.Ci sò dui tippi principali di macchine di colata - macchine a camera calda (aduprate per leghe cù bassa fusione).
temperatures, cum'è zincu) è macchine di camera fridda (aduprata per alliati cù temperature di fusione elevate, cum'è l'aluminiu).
E differenze trà sti machini seranu dettagliate in e sezioni nantu à l'equipaggiu è l'attrezzi.Tuttavia, in i dui machini, dopu chì u metallu fusu hè injectatu in i fusti,
si rinfriscà rapidamente è si solidifica in a parte finale, chjamata casting.I passi in stu prucessu sò descritti in più dettagliu in a sezione dopu.
I castings chì sò creati in questu prucessu pò varià assai in grandezza è pesu, chì varieghja da un coppiu d'unci à 100 liri.
Una applicazione cumuna di e parti die cast sò l'alloghji - chjusi di pareti sottili, chì spessu necessitanu assaicostoleèpatroninantu à l'internu.Custodie metalliche per una varietà di
l'apparecchi è l'equipaggiu sò spessu die cast.Diversi cumpunenti di l'automobile sò ancu fabbricati aduprendu casting, cumpresi pistoni, teste di cilindri è blocchi di mutore.
L'altri pezzi di funziunamentu cumuni includenu eliche, ingranaggi, boccole, pompe è valvole.
I prudutti mostranu