Machole in ghisa

Manhole di ghisa di ghisa sò spartuti in manhole di ghisa duttile è tappi di manhole di ferru grisgiu, in generale, u listessu pesu di manhole di ghisa duttile chì a resistenza di a pressione di tappa di ferru grisgiu.U materiale utilizatu per a tappa d'ochju di ferru grisu hè generalmente HT200, è u materiale utilizatu per a tappa d'inchiostro duttile hè generalmente QT500-7.

E caratteristiche di a tappa di l'inchiostru sferoidale:

Bona durezza.U valore di l'impattu hè simile à quellu di l'azzaru di carbone mediu è più di 10 volte quellu di u ferru grisgiu.

Forte resistenza à a corrosione.Test di corrosione spray d'acqua, 90 ghjorni di corrosione hè solu 1/40 pipa d'acciaio, hè 1/10 pipa di ferru grisgiu.A vita di serviziu hè 2 volte quella di a pipa di ferru grisgiu è 5 volte quella di a pipa d'acciaio ordinaria.

Bona plasticità.Allungamentu7%, simile à u materiale azzaru altu carbonu, mentri allungamentu materiale ferru grisgiu hè zero.

Forza alta.Resistenza a trazione ob420MPa, forza di rendiment os300MPa, è azzaru bassu carbonu hè u listessu, hè trè volte di materiale ferru grisgiu.

Applicazione: strada municipale, autostrada, cumunicazione, putenza, acqua di rubinettu, cumunità, scola è altri parchi.

coperchio di tombino 3


Tempu di post: 29-Jan-2023