Mercatu di fusione di metalli: fusione per gravità, fusione à alta pressione (HPDC), fusione à bassa pressione (LPDC), fusione in sabbia - tendenze globali, azioni, scala, crescita, opportunità è previsioni 2021-2026

DUBLIN–(BUSINESS WIRE)–U rapportu "Mercatu di Casting di Metalli: Tendenze di l'Industria Globale, Parte, Scala, Crescita, Opportunità è Previsioni 2021-2026" hè statu aghjuntu à i prudutti di ResearchAndMarkets.com.
U mercatu globale di colata di metalli hà mostratu una forte crescita durante u 2015-2020.In u futuru, u mercatu globale di fusione di metalli crescerà à un tassu di crescita annuale cumpostu di 7.6% da 2021 à 2026.
A fusione di metalli hè u prucessu di versà u metallu fusu in un cuntainer cavu cù una geometria desiderata per furmà una parte solidificata.Ci sò parechji materiali di casting di metalli affidabili è efficaci, cum'è ghisa grisa, ferru duttile, aluminiu, azzaru, ramu è zincu.
A fusione di metalli pò pruduce oggetti cù forme cumplesse è hè menu costu di l'altri prucessi di fabricazione utilizati per pruduce un numeru mediu à grande di casting.I prudutti di metallu cast sò una parte indispensabile di a vita umana è di l'ecunumia perchè sò prisenti in u 90% di i prudutti è l'equipaggiu fabbricati, da l'apparecchi domestici è l'equipaggiu chirurgicu à i cumpunenti chjave di l'aviò è l'automobile.
A tecnulugia di casting di metalli hà assai vantaghji;aiuta à migliurà l'efficienza energetica, riduce i costi di produzzione, migliurà a qualità ambientale è creanu novi prudutti di casting innovatori.Per via di sti vantaghji, hè utilizzatu in pipelines è raccordi, machini minieri è petroliferi, mutori di combustione interna, ferrovie, valvole è equipaghji agriculi, chì tutti si basanu assai in u casting per fabricà prudutti unificati.
In più, i fonderie di fusione di metalli s'appoghjanu à u riciclamentu di metalli cum'è una fonte efficaci di u costu di materie prime, chì riduce significativamente a ferraglia.
Inoltre, a ricerca cuntinuu in u campu di a fusione di metalli assicura l'innuvazione è a migliione di i prucessi di fusione, cumpresa a fusione di schiuma persa è u sviluppu di strumenti di visualizazione basati in computer per e macchine di fusione per creà metudi di stampa alternativu.Sti tecnulugii di casting avanzati permettenu à i ricercatori di casting di pruduce castings senza difetti è aiutanu à scopre fenomeni dettagliati ligati à novi parametri di prucessu di colata.
Inoltre, e cundizioni ambientali deteriorate anu incitatu i pruduttori à sviluppà fusioni basati in simulazione per riduce i rifiuti è i costi operativi.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021